Tuesday 25 September 2012

Omo, 2 minggu lagi nak PMR!

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Setelah sekian lama aku tidak mengupdate blog aku nie, hari aku merajinkan diri update jugak sebab lepas nie tak boleh online selalu dah. Lagipun, start esok sampai 7 Okt aku ada Gerak Gempur PMR 2012. Haa, nama kemain macam nak pergi berperang ja! Haha. Eh, tapi betul la aku akan berperang. Berperang dengan kertas ujian :)

Lama jugak aku tak update kan. Haha, 4 hari ja sebenarnya. Bajet konon konon sibuk sangat la sampai takleh update padahal setiap hari mengadap netbook yang amat comel nie*kecik sangat*. Kata nak jadi cam Fatin Liyana tapi update blog malas. Dah la aku nie blogger suam suam kuku ja. Jarang update pulak. Perghhh, memang cukup ahh potensi untuk menjadi 'worst blogger'. Oke , melalut banyak banyak pun bukan korang nak baca yedakk. Apa kata kita kembali pada tajuk !


2 minggu lagi aku dah nak PMR. Oh my Gucci! Serius aku cakap, aku masih tak percaya yang 2 minggu lagi aku akan start PMR. Aku belajar berhempas pulas*tangan kat bahu , mata pandang atas* selama 3 tahun dan akhirnya aku periksa cuma 5 hari ja 0_0. Sungguh tidak sangka. Semakin dekat tarikh nak periksa, semakin kerap cikgu cakap cenggini  'awal awal tahun takmau belajar, nak dekat periksa menyusahkan cikgu'. Amboii cikgu, marah ke? Chill la cikgu :')


Disini, aku nak amik kesempatan untuk memintak maaf kepada hampa semua jika sepanjang aku buat blog nie, aku ada buat salah kat hampa. Mungkin aku buat salah tanpa aku sedar. I'm sorry oke. Semoga aku mendapat keputusan yang cemerlang. Wish me luck! :')

Apabila engkau telah berazam, maka bertawakallah kepada Allah – Ali imran : 159
Assalamualaikum dan tata!

10 comments:

  1. good luck dek..jgn lupe bnyakkan berdoa kpadaNYA :))

    ReplyDelete
  2. all the best adik.. jge ksihatan yg pnting skrg.. dan jgn lupa byk berdoa kepada ALLAH..

    ReplyDelete
  3. haiii..

    marilah join giveaway saya nak makeup.. hadiahnya istimewa n banyak...
    http://oneniezuka.blogspot.com/2012/09/giveaway-saya-nak-makeup.html

    ReplyDelete
  4. gudluck adek comell ..:)
    all the besh oke.. hee

    ReplyDelete
  5. gudluck and all the best adik (: buat tol2 tau. follow and dtg dari segmen follow sampai lebam. balas kunjungan adik (:

    ReplyDelete
  6. Do the best n Gud luck ! ;)
    Sentiasa ingat Allah :D

    ReplyDelete

Sapa komen dia baguihh.